loading...
نورف بلاگ
صادق بازدید : 84 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

دانلود سریال Britannia بریتانیا

 

با دانلود لوکس درخدمتتان هستیم بایکی از بهترین سریال خارجی حال حاظر

در سال 43 میلادی ، ارتش روم بازگشت تا قلب سلتیک بریتانیا را خرد کند.

روی لینک زیر برای دانلود کلیک کنید

 دانلود سریال Britannia بریتانیا

سریال بریتانیا محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2018 ساخته شده است.

صادق بازدید : 45 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

راه های افزایش بازدید، رتبه الکسا و فروش وبسایت و اینستاگرام

در این مطلب در خدمت شما دوستان هستیم تا برخی راه های تبلیغاتی ارزان را که برای همه وبسایت هایی که می خواهند رتبه و فروش خود را بالا ببرند را معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انجام تبلیغات پربازده پاپ باکس (بنری نمایشی)

در این نوع تبلیغات که یاب به صورت کلیکی هست یا نمایشی البته این تبلیغات با توجه به این که به صورت مستقیم به کاربر نمایش داده می شوند نوع نمایشی بهتری دارد چون اگر مساله کلیکی باشد حتی اگر تبلیغ در بد ترین مکان سایت هم باشد به ازای کلیک پول می دهیم ولی نمایشی بودن با وجود بهترین مکان بودن پتانسیل خوبی به تبلیغ دهنده می دهد البته باید با طراحی خوب نرخ تبدیل را بالا برد.

از برترین سایت ها در انجام تبلیغات پاپ باکس ( نمایشی بنری) یا اسمارت پاپ آپ را می توان وبسایت پاپ لوکس نامید چرا که از نظر شمارش بسیار دقیق عمل می کند هزینه بسیار پایین تری نسبت به سایر سایت ها دارد و کلی مزایای دیگر که فقط با تست توسط خود شما می توانید به آن پی ببرید.

 

انجام تبلیغات پاپ آپ برای افزایش بازدید سایت و فروش

تبلیغات پاپ آپ  نوعی تبلیغات مرسوم اینترنتی می باشد این تبلیغات مزایای زیادی مانند بهبود رتبه الکسا، افزایش بازدید توسط بازدید کنندگان واقعی، افزایش فروش برای فروشگاه و…

فراموش نکنید وبسایت بزرگ دیجی کالا در ابتدا برای شروع و حتی زمانی که پیشرفت خوبی هم کرده بود از پاپ آپ استفاده کرد تا بیشتر شناخته شود و این کار تاثیر گذاشت و حتی الان دیگر نیاز به انجام تبلیغات ندارد.

در حوزه تبلیغات هم می توان از پاپ لوکس استفاده کرد .

 

تبلیغات آی فریم جهت افزایش دانلود اپلیکشین و ویدیوهای آموزشی و افزایش فالور

این نوع تبلیغات در هنگام ورود کاربر به سایت به صورت خود کار فعال می شود و هدف آن افزایش فالوور اینستاگرام، افزایش دانلود فایل مانند اپلیکیشن، ویدیو یا صوت تبلیغاتی و… می باشد که می تواند کمک زیادی با کسب و کارها کند.

تصور کنید شما یک فایل صوتی را که ویژگی های محصول خود را در آن قرار داده اید خود کار در تلفن کاربر بارگیری شود در ابتدا پیغام دانلود شد کاربر را کنجکاو می کند تا فایل را باز کند و تبلیغات شما را گوش دهد یا ببیند یا اپلیکشین را نصب کند! اما اگر به نحوی این پیغام را نادیده بگیرد در زمانی که در حال گوش دادن به موزیک یا چرخیدن در گالری است فایل شما را می بیند و… پس استفاده از این امکان بسیار برای تبلیغات مفید است.

برای استفاده از این قابلیت ما وبسایت پاپ لوکس را پیشنهاد می دهیم.

 

با خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی خود را بالا بکشید

تبلیغاتی مانند بک لینک یا همان تبلیغات متنی و رپورتاژ علاوه بر معرفی کسب و کار شما در سایت های دیگر به افزایش رتبه شما در گوگل به واسطه ایجاد بک لینک می انجامد برای تهیه بک لینک و رپورتاژ آگهی باید دقت کنید سایت مناسب را انتخاب کنید مثلا ما برای خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ از وبسایت پاپ لوکس استفاده می کنیم.

صادق بازدید : 58 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

بهترین شامپو ضد ریزش مو چه شامپویی هست؟

بهترین و مناسب‌ترین شامپو محصولی است که بعد از استفاده از آن موها دچار خشکی و زبری نشوند. باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده‌ی نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب‌دیدگی بافت مو شود. با آرشیو لوکس همراه باشید...
بهترین شامپو همیشه گران‌ترین شامپو نیست. چیزی به‌عنوان بهترین شامپو وجود ندارد؛ بلکه هر فرد باید شامپوی مناسب خود را انتخاب کند. بهترین و مناسب‌ترین شامپو محصولی است که بعد از استفاده از آن موها دچار خشکی و زبری نشوند. باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده‌ی نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب‌دیدگی بافت مو شود؛ مثلا نمی‌توان از تمام شامپوها هر روز استفاده کرد یا اگر موی بلندی دارید، تمام آن به یک نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد. پس در مورد انتخاب و روش استفاده از شامپو دقت کنید.

بهترین شامپو ضد ریزش مو چه شامپویی هست . این سوال تا حالا به ذهن همه شما دوستان عزیز رسیده است در بازار انواع برندها و شرکتهای مختلف این مطلب را بیان میکنند که با استفاده از فلان شامپو ضد ریزش مو یا سایر محصولات مراقبت از مو، ریزش موی شما کاملا رفع خواهد شد اما پس از مدتی استفاده متوجه میشوید که ریزش موهایتان فرقی نکرده و حتی ممکن است بیشتر هم بشود !! یکی از مهمترین دلایل عدم حصول نتیجه، عوامل مختلف و متفاوت ریزش مو می باشد؛

چرا که تنها یک عامل نیست که موجب ریزش می‌شود؛به علاوه بدن همه اشخاص یک حالت نبوده و هر بدنی نقاط ضعف وقوت خاص خود را دارد؛ در نتیجه عارضه‌ها و مشکلاتی که برای هر شخص بروز می‌کند با مشکلات اشخاص دیگر متفاوت خواهد بود. بر این اساس، ریزش مو نیز با عوامل مختلفی مرتبط است، بنابراین ابتدا باید توسط پزشک بررسی های لازم صورت گرفته و شوینده مورد استفاده اشخاص با در نظر گرفتن موارد مذکور گزینش شود، شامپویی که دروغ نمیگوید!

قبل از خرید شامپو ضد ریزش مو

عوامل داخلی ریزش مو که توسط هیچ شامپو و شوینده داخلی و خارجی، بتنهایی رفع نخواهند شد:

بیماری‌های ژنتیکی (از قبیل انواع آلوپسی)

مشکلات کبدی و حرارت کبد

مشکلات گوارشی و یبوست

مشکلات غده تیروئید

کم‌خونی

رژیم غذایی نامناسب

شرایط روحی روانی نامناسب و استرس

مشکلات پوستی (که ناشی از عوامل داخلی باشد)

آیا با وجود مشکلات ذکر شده شامپو هم میتواند در بهبود آنها نقش داشته باشد؟

بله، اما در صورت لزوم و صرفا با صلاحدید پزشک یا متخصصی که کاملا در جریان مشکلات داخلی شما باشد، میتوان در حین طی کردن دوره درمان و استفاده از داروهای اصلی، برای رفع عوارض جلدی بیماری، از یک شامپوی مناسب و طبیعی استفاده کرد.

شامپو ضد ریزش مو،شامپو ضد ریزش مو خارجی،بهترین شامپو ضد ریزش مو
عوامل خارجی ریزش مو

نکاتی که باید قبل از خرید شامپو ضد ریزش مو بدانید

قبل از اینکه بخواهید یک شامپوی ضد ریزش مو تهیه کنید، باید به یک سری نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید، و هرگز بدون آگاهی، اقدام به انتخاب یک شامپو نکنید. چراکه ممکن است تاثیر لازم را روی سر شما نداشته باشد و در نتیجه پول خود را دور ریخته باشید. پس از قبل از خرید لازم است که این نکات را به یاد داشته باشید:

اگر شما از محصولی استفاده می کنید، در حال حاضر تاثیر خوبی روی موهای شما دارد، آن را به صرف گفته های اطرافیان و یا تبلیغات، عوض نکنید!

برای انتخاب یک محصول خوب، تنها به تبلیغات محصولات، بسنده نکرده و بازخوردها و نظرات مختلفی که در رابطه با آن محصول داده شده است را بررسی کنید.

حتما در خرید شامپوهای ضد ریزش مو به این نکته توجه داشته باشید که در مواد تشکیل دهنده آن، ماده کتوکونازول (ketoconazole) وجود داشته باشد. حقیقت امر این است که اگر محصولی با عنوان شامپوی ضد ریزش مو، حاوی این ماده نباشد، تاثیر چندانی روی سر شما نخواهد داشت. یکی از دلایلی که باعث ریزش مو به خصوص در مردان می شود، حساسیت فولیکول های مو به DHT می باشد که ثابت شده است که کتوکنازول با این موضوع مقابله می کند.

هنگامی که محصول مناسب را پیدا کردید و منجر به درمان ریزش مو های شما شد آن را تعویض نکنید.

ریزش مو در آقایان

ریزش مو در مردان می تواند بنا به دلایل مختلفی روی دهد، اما اکثر موارد ریزش مو در مردان مربوط به عوامل ارثی می باشد.

چهار عنصر اصلی در شامپوهای ضد ریزش مو

از هر شامپوی ضد ریزش مویی که استفاده می کنید، باید به دنبال چهار عنصر اصلی تشکیل دهنده این شامپوها باشید. تمامی تحقیقات انجام شده در زمینه علت ریزش مو و جلوگیری از آن، ثابت کرده اند که ترکیب این چهار عنصر، نه تنها باعث کاهش ریزش مو شده است، بلکه در بسیاری از موارد، باعث رشد دوباره مو نیز خواهد شد. در داروهای غیر شامپویی که برای ریزش موی مردان، توسط متخصصین توصیه می شود، عناصر اصلی شامپوهای ضد ریزش مو عبارتند از:

کتوکونازول (Ketoconazole)

کافئین (Caffeine)

بیوتین (Biotin)

ساپالمیتو (Saw Palmetto)

عوامل خارجی ریزش مو که یک شامپوی مناسب میتواند در رفع آنها بسیار مهم باشد:

شرایط محیطی:

قرار گرفتن در شرایط محیطی نامناسب می‌تواند به‌سرعت باعث ریزش مو شود. برخی از شرایط محیطی نامناسب عبارت‌اند از:

قرارد گرفتن طولانی مدت در برابر تابش مستقیم آفتاب

محل‌های بسیار سرد یا بسیار گرم

مکان‌های آلوده و غیربهداشتی

مکان‌های دارای امواج الکترومغناطیسی زیاد

و تمام شرایطی که از حالت طبیعی و عادی برای انسان خارج است.

برخورد نامناسب با مو

شستشوی غیراصولی

کشیدن و بستن موها

سشوار بعد از حمام

صادق بازدید : 58 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

مفهوم «درصد تحقق سود» یکی از موارد مهم برای سرمایه‌گذاران بورسی است. در واقع برای سهامداران همیشه جذاب بوده که در پایان هر دوره مالی میزان سود محقق شده را بدانند. با توجه به اهمیتی که درصدد تحقق سود برای سرمایه‌گذاران بورسی دارد،‌ این مفهوم را ابتدا با تعریفی از «درصد» و سپس با ارائه مثالی ساده تشریح کرده‌ایم.

همان‌طور که می‌دانید مفهوم درصد و استفاده از آن کاربردهای فراوانی دارد. درک درست از این مفهوم، سرمایه‌گذار بورسی را برای تشخیص آن در زمینه‌های گوناگون و چگونگی محاسبه با آن آماده می‌کند. برای مثال، در علم احتمال مقدار احتمال یا نتایج آن به‌صورت درصد بیان می‌شود. ارائه آمارهای رشد اقتصادی یا کاهش شاخص‌ها با درصد بیان می‌شوند. در زمان حراج فروشگاه‌ها، میزان تخفیف به درصد بیان می‌شود. این قبیل کاربردها باعث شده که اکثر مردم درکی از مفهوم درصد داشته باشند.

هراندازه درصد تحقق سود یک شرکت بالاتر باشد، نشان‌دهنده پیش‌بینی دقیق‌تر و عملکرد بهتر آن شرکت خواهد بود

در زبان محاوره‌ای وقتی اشاره به قطعیت اتفاقی داریم، از اصطلاح ۱۰۰ درصد استفاده می‌‌کنیم و وقتی به عدم انجام یک اتفاق یقین داریم، احتمال انجام آن اتفاق را با صفر درصد بیان می‌کنیم.

حال برای درک مفهوم درصد تحقق سود به این مثال توجه کنید. شرکت الف را در نظر بگیرید. این شرکت در ابتدای سال ۹۴ پیش‌بینی کرده بود که در پایان سال، ۱۰۰ تومان سود به ازای هر سهم به دست آورد. اگر در پایان سال، میزان سود تحقق‌یافته این شرکت به ازای هر سهم، ۸۵ تومان باشد، به این معناست که شرکت الف توانسته ۸۵ درصد سود پیش‌بینی‌شده خود را محقق کند؛ البته همان‌طور که مشخص است، این درصد سود از آنچه پیش‌بینی می‌شده و انتظار سهامداران بوده، کمتر است.

پیشنهادی

«ارزش اسمی» سهام به چه معناست؟

هراندازه درصد تحقق سود یک شرکت بالاتر باشد، نشان‌دهنده پیش‌بینی دقیق‌تر و عملکرد بهتر آن شرکت خواهد بود. درصد تحقق سود یا میزان پوشش سود برای دوره‌های سه‌ماهه، ۶ ماهه، ۹ ماهه و ۱۲ ماهه در گزارش‌های عملکرد فصلی شرکت‌ها ارائه می‌شود. مثلاً اگر در گزارش ۶ ماهه همین شرکت، ۳۸ تومان سود محقق شده باشد، به نسبت پیش‌بینی سود کل سال که ۱۰۰ تومان باید محقق می‌شد، ۳۸ درصد از سود شرکت محقق شده است، بنابراین سود محقق شده شرکت مذکور ۱۲درصد از پوشش ۵۰ درصد تعیین شده در بازه زمانی ۶ ماه کمتر بوده است.

صادق بازدید : 67 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

اصولا کسب درامد از اینترنت کار راحتی هست و اگر بخواهیم از اینترنت بدون هزینه پول به دست آوریم به صرفه تر هست که چند راه را بررسی میکنیم...

 

کسب درآمد از طریق فروش فایل دنلودی

در این روش شما فایل های ارزشمن خودتون رو به فروش میگذارید البته این نوع نیز کمی اختصاصی است به این شکل که شما نیاز دارید تا فایل ها را به صورت اختصاصی برای فروش قرار دهید به طور مثال میتوان به طراح دوبعدی برای قرار دادن طرح لایه باز و یا ناشر کتات برای قرار دادن کتاب اشاره کرداما...

 

کسب درآمد از طریق همکاری درفروش

شما می توانید از طریق همکاری فروش نیز کسب درامد کنید که در واقع کاری اختصاصی نیست و هر فردی می تواند این کار را انجام دهد مثلا شما میتوانید به فروش فایل های سایت ها مثل سایت "فایل لوکس" کمک کنید و درصدی از فروش را دریافت کنید

 

کسب درآمد از نوشتن مقاله

نویسندگی در سایت نیز یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی میباشد در این روش شما میتوانید با نوشتن مقاله برای سایت ها به ازای هر نوشته مبلغی را دریافت کنید این نوع از درآمد نیز یکی از کم دردسر ترین حالات کسب درآمد از اینترنت می باشد که شما همچنان میتوانید با نویسندگی در سایت فایل لوکس به درآمد برسید

امید وارم موفق شوید...

صادق بازدید : 51 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

سنگدان مرغ یکی از بخش های پرخاصیت و مغذی برای انسان هاست

 

سنگدان مرغ یکی از بخش های پرخاصیت و مغذی برای انسان هاست که رواج استفاده از ان کم است و توجهی برای استفاده از آن نمی شود که دلیل ان می تواند اطلاع نداشتن از خواص بی نظیری که برای سلامتی دارد باشد با جای دادن آن در رژیم غذایی خود می توانید از خواص سنگدان مرغ بهره مند شوید.

   

یکی از قسمت های مرغ  که اغلب دور ریخته می شود سنگدان مرغ است، چرا که اغلب بر این باورند هیچ ارزش غذایی ندارد اما باید گفت که ارزش غذایی که سنگدان مرغ دارد مساوی با قسمت های دیگر مرغ است. پس نباید از بدست آوردن پروتئین موجود در در آن از خواص سنگدان مرغ غافل شد.  تحقیقات نشان داده که سنگدان و دل و قلوه مرغ دارای ۲ گرم چربی، ۷۸ میلی گرم سدیم، ۱۰۷ کالری و حدود ۲۷۲ میلی گرم کلسترول است که می تواند یک وعده غذایی مفید باشد

 

از خواص سنگدان مرغ چه می دانید؟

سنگدان مرغ سرشار از پروتئین باکیفیت است و منبع  عالی مواد مغذی بدن نظیر آهن، روی، سدیم و سلنیوم  بدن را تامین می کند، همچنین حاوی ویتامینهایی مانند ویتامین آ، ویتامین های گروه ب و امگا ۳ و امگا ۶ است.

 

سنگدان حاوی مقادیر بالایی از چربی ها و کلسترول مفید می باشد است.

یکی از نیاز های اصلی بدن انسان داشتن آهن کافی است تا بدن بتواند، انرژی مورد نیاز خود را تامین کند، و یا به تولید سلول های خونی، هموگلوبین و میوگلوبین که وظیفه حمل اکسیژن در خون را دارند بپردازد. استفاده منظم از سنگدان مرغ می تواند کم خونی را از بین ببرد، مصرف آن بخصوص خانم ها که به توسط عادات ماهیانه‌ خون زیادی از دست می‌دهند توصیه می شود.

 

ویتامین  B3 نیاسن در سنگدان مرغ برای مشکلاتی مانند اضطراب، متعادل کردن هورمون‌های جنسی مفید است.

بر اساس تحقیقات، مردان باید در طول یک روز، ۱۶ میلی‌گرم نیاسین به بدن برسانند، و زنان نیز ۱۴ میلی‌گرم. نیاسین موجود در سنگدان مرغ برای رشد جنین نیز موثر است.

 

مصرف سنگدان مرغ برای رشد قد کودکان و نوجوانان بسیار مفید است.

از خواص سنگدان مرغ کمک به درمان و قطع کامل ریزش مو است. سنگدان حاوی ویتامین هایی است که به طور کلی برای سلامت پوست و مو بسیار موثر هستند.

تعدیل هورمون‌های جنسی در غده فوق کلیوی از دیگر خواص سنگدان مرغ برای سلامتی است.

 

به دلیل وجود ویتامین آ موجود در سنگدان مرغ به کمک فراوانی به تقویت بینایی می کند.

سنگدان مرغ گزینه ای مناسب برای تأمین پروتئین مورد نیاز بدن و در عین حال خوراکی کم کالری است.

 

درمان ریزش موی سر با مصرف سنگدان مرغ

از جمله دیگر مواد مغذی در سنگدان مرغ، ویتامین B۳ و نیاسین است که هر دو برای درمان مشکل استرس، تعدیل هورمون‌های جنسی در غده فوق کلیوی، بهبود گردش خون، سلامت مو‌ها و جلوگیری از ریزش موی سر و بهبود قدرت بینایی موثر هستند.

 

مصرف مواد خوراکی حاوی نیاسین همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و سم زدایی از کبد می‌شود، براساسی پژوهش‌ها میزان نیاسین مورد نیاز روزانه مردان بالغ ۱۶ میلی گرم، زنان ۱۴، زنان باردار ۱۸ و زنان شیرده ۱۷ میلی گرم است.

 

در سنگدان مرغ حدود ۴ میلی گرم نیاسین است و می تواند یک خوراک مقوی برای زنان باردار باشد و به رشد جنین کمک کند.

 

نیاسین موجود در سنگدان مرغ برای رشد جنین زنان باردار مناسب است

 

خواص سنگدان مرغ در بارداری

وجود ویتامین نیاسین و B3 در سنگدان مرغ برای بهبود مشکلاتی مانند اضطراب، به تعادل رساندن هورمون‌های جنسی، جلوگیری از ریزش مو و بهتر کردن بینایی موثر است. طبق نظر محققان، مردان باید در طول یک روز، 16 میلی گرم نیاسین به بدن برسانند، و زنان نیز 14 میلی‌گرم. نیاسین موجود در سنگدان مرغ برای رشد جنین نیز موثر است.

 

درمان کم خونی با سنگدان مرغ

آهن برای رشد بدن، تامین انرژی مورد نیاز، تولید سلول های خونی، هموگلوبین و میوگلوبین که وظیفه حمل اکسیژن در خون را دارند بسیار ضروری است.

 

کارشناسان بهداشتی توصیه می کنند افراد بزرگسال روزانه بین 8 الی 18 میلی گرم آهن برای تامین انرژی مورد نیاز بدن خود مصرف کنند.

 

براساس تحقیقات در سنگدان مرغ مقادیر بالایی از آهن وجود دارد و افرادی که دچار کم خونی هستند به ویژه خانم ها می توانند از این ماده خوراکی به عنوان یک ماده مکمل درمانی استفاده کنند.

 

کالری سنگدان مرغ

سنگدان مرغ گزینه ای مناسب برای تأمین پروتئین و در عین حال خوراکی ای کم کالری است. در حالی که ۳٫۵ اونس از دل مرغ، در حالت آب پز، ۱۸۵ کالری دارد، همان میزان از سنگدان مرغ، در حالت آب‌پز، از ۱۵۳ کالری برخوردار است. البته با وجود آن که ۳۲ کالری میان این دو عضو از بدن مرغ اختلاف وجود دارد اما هر دوی آن‌ها در زمره‌ی غذاهای کم کالری به شمار می روند. یعنی میزان کالری موجود در آن‌ها به نسبت وزنی که دارند کم است.

 

پروتئین دل و سنگدان مرغ

هم سنگدان و هم دل مرغ از پروتئین بالایی برخوردار هستند اما سنگدان به نسبت دل پروتئین بیشتری دارد. ۳٫۵ اونس از دل مرغ دارای ۲۶ گرم پروتئین و همین میزان از سنگدان از ۲۷ گرم پروتئین برخوردار است. در هر حال، هر دوی این اعضا، قادر به تأمین اسید آمینه‌های ضروری بدن جهت ساخت پروتئین هستند و می‌توان آن‌ها را از جمله بهترین منابع برای پروتئین حیوانی به شمار آورد.

 

سنگدان منابع خوبی از آهن و روی است

 

آهن و روی از اصلی ترین خواص سنگدان مرغ می باشد.

هم دل و هم سنگدان منابع خوبی از آهن و روی هستند اما دل منبع بهتری است. ۳٫۵ اونس از دل مرغ، حاوی ۹ میلی‌گرم آهن و ۷ میلی‌گرم روی است. این در حالی است که سنگدان از ۴ میلی‌گرم آهن و ۴٫۳ میلی‌گرم روی برخوردار می‌باشد. احتمالاً می دانید که آهن برای ساخت هموگلوبین و انتقال اکسیژن ضروری است، و روی می تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن با سرماخوردگی و سایر بیماری ها مبارزه کند.

 

چربی و کلسترول دل و سنگدان مرغ

با وجود آن که دل و سنگدان مرغ کم کالری و پر پروتئین هستند اما، چنان‌که در بالا نیز گفته شد، از کلسترول بالایی برخوردار می‌باشند و دل علاوه بر کلسترول، چربی بالایی هم دارد. ۳٫۵ اونس از دل مرغ، حاوی ۸ گرم چربی و ۲۴۲ میلی گرم کلسترول است. این ارقام در همان میزان از سنگدان مرغ به ترتیب ۳٫۶ گرم و ۱۹۴ میلی گرم هستند.

 

البته، چنان که عیان است، سنگدان به نسبت دل از چربی و کلسترول کمتری برخوردار است اما همچنان میزان بالایی چربی و کلسترول در آن وجود دارد. انجمن قلب آمریکا توصیه می‌کند که میزان مصرف چربی در روز ۲۵ الی ۳۵ درصد کالری دریافتی و میزان مصرف کلسترول در روز کمتر از ۳۰۰ میلی گرم باشد.

 

مضرات سنگدان مرغ (موارد احتیاطی و منع مصرف)

به دلیل میزان بالای چربی و کلسترول موجود در سنگدان، مصرف آن برای بیماران قلبی و عروقی، مبتلا به چربی خون و بیماران نقرسی مضر است و این افراد باید در مصرف آن احتیاط کنند.

 

میزان عناصر سنگین و مضر مانند کادمیوم، سرب و کروم در سنگدان مرغ زیاد است.

چربی موجود در سنگدان مرغ از نوع اشباع است و در نتیجه مصرف بیش از یک یا دو بار آن در ماه می تواند باعث بروز التهابات بافتی در افراد مستعد گردد.

 

با توجه به اینکه بیشتر آنتی بیوتیک ها در سنگدان مرغ تجمع پیدا می کند، از این رو اگر از نحوه پرورش مرغ آگاهی ندارید، نباید سنگدان آن را مصرف کنید تا سلامتتان با خوردن سنگدان مرغ سرشار از آنتی بیوتیک به خطر نیفتد.

صادق بازدید : 54 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

گردو هندی باعث کنترل قند می شود و همچنین باعث کم کردن قند بدن می شود

 

گردو هندی، با نام Nuez de la India شناخته می شود.

نتایج قابل توجهی از گردو هند به پایان نمی رسد، شناخته شده است که برای ارائه مزایای متعدد، از جمله :

 

گردو هندی، بسیار پرخاصیت، مفید و سرشار از ویتامین است. 

   

فواید مهم میوه ی گردو هندی:

 برای قلب مفید است و کلسترول را نیز تنظیم می کند و باعث گردش بهتر خون در قلب می شود. 

یکی از خواص گردو هندی این است که باعث کاهش وزن می شود. 

 احساس گرسنگی و ضعف را کم می کند و برای معده و هضم غذا نیز مفید است.

 باعث کنترل قند می شود و همچنین باعث کم کردن قند بدن می شود. 

 

 جلوگیری از ویروس، مقدار زیادی ویتامین دارد و از نفوذ باکتری و ویروس به بدن جلوگیری می کند. 

 

 گردو هندی موجب حفاظت از بیماری های مختلف و حفاظت از سردرد می شود. 

 گردو هندی باعث رشد مو و جلوگیری از ریزش مو می شود، روغن گردو هندی نیز برای رشد و ریزش مو مفید است. 

 فعال کردن و بانشاط شدن اعضای بدن و این نیز از طریق خوردن یک مشت گردو امکان پذیر است.

 

 سم معده و روده را پاک می کند.

 چربی را از بین می برد.

 میل به خوردن غذا را کاهش می دهد.

 کمک به درد آرتریت

 

گردو هندی باعث کنترل قند می شود و همچنین باعث کم کردن قند بدن می شود

 

 سلولیت پوست شما را کاهش می دهد (به عنوان یک از بین برنده رسوبات چربی)

 کاهش کلسترول و تری گلیسیرید، کمک به کاهش فشار خون بالا

 عضلات تن (به عنوان یک نتیجه از بین بردن چربی اضافی)

 اضطراب سیگار را برای برخی کاهش می دهد.

 

 بهبود حرکات روده (عالی برای یبوست)

 کمک می کند تا با هموروئید

 به طور طبیعی آکنه را کاهش می دهد.

ریزش مو را کنترل می کند.

 

گردو هند دارای نام های مختلفی از جمله Candlenut ،Nuez de la India (اسپانیایی)، Noz da India (پرتغالی)، Kukui (هاوایی) و Kamiri (اندونزی) است. علاوه بر تمام استفاده های دارویی از مهره، برگ های گردو هند نیز برای درمان سردردها، تب، زخم معده و گونوره استفاده می شود. گل و ساک درخت می تواند برای درمان زخم های دهان و دندان استفاده شود و پوست برای درمان تومور استفاده می شود.

صادق بازدید : 53 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

طرز تهیه شیرینی رژیمی

 

مواد لازم برای شیرینی رژیمی :

شیر   150 میلی لیتر
کره  30 گرم
 آرد  50 گرم
 تخم مرغ زده شده 1 عدد 
عسل 30 گرم
شکلات شیری برای تزئین 50 گرم

   

طرز تهیه شیرینی رژیمی :

ابتدا شیر را داخل تابه بریزید کمی که ولرم شد کره را اضافه کنید وقتی کره آب شد، عسل را با مواد مخلوط کنید، دقت کنید در تمام مراحل پخت حرارت باید کم باشد و با قاشق چوبی هم زده شود.

 

حالا آرد را یک مرتبه اضافه کنید، هم بزنید تا به خورد مواد برود. سپس گاز را خاموش کنید و یک عدد تخم مرغ هم زده را در دو مرحله با مواد مخلوط کنید، با قاشق مرتب هم بزنید تا مواد به صورت خمیر وسط تابه جمع شود.

 

مواد را پس از کمی خنک شدن داخل قیف با ماسوره ی دلخواه بریزید و داخل سینی فر که کاغذ روغنی گذاشتید، به صورت نوارهای بلند ماسوره بزنید، سپس روی شیرینی ها را با یک قاشق کره ی آب شده برس بکشید و در فر 170 درجه به مدت 20 دقیقه بگذارید بپزند تا روی آن طلایی شود، پس از سرد شدن می توانید نصفی از شیرینی ها را با شکلات آب شده تزیین کنید.

 

گردآوری: بخش آشپزی بیتوته

صادق بازدید : 52 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

طرز تهیه کیک نسکافه کنجدی

 

مواد لازم برای کیک نسکافه کنجدی :

 تخم مرغ  ۳ عدد
 وانیل ۱/۴ قاشق چایخوری 
 شکر ۱ لیوان 
 روغن مایع ۳/۴ لیوان 
شیر ۳/۴ لیوان
بکینگ پودر ۲ قاشق مرباخوری
آرد سه صفر قنادی ۲ لیوان
پودر نسکافه ۲ قاشق غذاخوری
کنجد به میزان لازم

   

طرز تهیه کیک نسکافه کنجدی :

تخم مرغ + وانیل + شکر را مخلوط کنید سه دقیقه هم بزنید، شیر + روغن اضافه کنید و یک دقیقه هم بزنید، پودر نسکافه + آرد + بکینگ پودر را الک کرده با هم مخلوط کنید، مواد آردی را کم کم به مایع کیک افزوده و با لیسک هم بزنید تا یکدست شود.

 

کف قالب تان را چرب و آرد پاشی کنید روی آن کنجد فراوان بریزید حالا مایع کیک را بریزید. فر یا مایکروفر از قبل گرم شود.

درون مایکروفر ۱۸۰ درجه به مدت ۶۰ دقیقه قرار دهید.

 

نکته :

(میزان بر حسب لیوان دسته دار فرانسوی)

صادق بازدید : 55 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

طرز تهیه کیک موز

 

مواد لازم برای کیک موز :

 تخم مرغ 3 عدد 
 شکر 1 پیمانه 
موز رسیده  3 عدد 
 آرد 2 پیمانه 
روغن نصف پیمانه
بکینگ پودر 1 قاشق مرباخوری
وانیل 1/4 قاشق مرباخوری
شیر نصف پیمانه

   

طرز تهیه کیک موز :

ابتدا فر را روشن کنید تا گرم شود سپس تخم مرغ را با همزن برقی به مدت 1 دقیقه هم بزنید تا رنگ آن روشن شود بعد شکر و وانیل را اضافه کنید و به مدت 10 دقیقه هم زدم تا شکر حل شود سپس روغن را اضافه کنید و بعد شیر را اضافه کنید.

 

موزها را با پشت چنگال له کنید و به مواد اضافه کنید. آرد را کم کم اضافه کنید و آرام با همزن دستی به یک طرف هم بزنید، و مواد را داخل قالب بریزید و داخل فر بگذارید دمای فر بستگی به فر دارد که چند باشد و چند ساعت کیک بپزد.

من روی کیک را شکلات خرد شده ریختم. حتما درست کنید و از طعم عالی آن لذت ببرید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 1,428
  • بازدید کلی : 6,141